Wednesday, August 13, 2014

Perasaan a.k.a Hati

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم



Assalammualaikum semua, harap-harap kamu semua sihat dan dilindungi Allah. Hari kejadian tu membuatkan azie rasa pedih bagai ditoreh pisau yang sangat tajam, hati niy bagai dilapah2. Ya Allah. Azie tak pernah rasa macam tu, ditipu hidup2. Azie rasa azie adalah orang yg paling teruk sebab kenal dengan dia, azie benci dia, azie tak boleh terima dia lg. Dia hancur kan hati.

Kononnya setia, tp dia tipu azie, janji manis kau macam madu, sedangkan janji kau seperti racun. Subhanallah, jauhilah aku dr lelaki seperti itu, kurniakanlah aku seorang lelaki yang bertanggungjawab kepadaku, sering berlaku jujur kepadaku, sering menjaga hati dan perasaan ku..

Tak perlulah azie nak mention nama si dia, kalau dia terbaca blog niy, azie ada satu pesanan yang terakhir sebelum azie pergi jauh dari hidup kau 

Untuk si dia...

Aku diam bukan kerana aku bisu, aku menangis juga bukan kerana lemah. Tetapi ingatlah sekuat mana seseorang tu, suatu hari nanti dia akan menangis juga. Seriously aku cakap, aku tak boleh terima kau dlm hidup aku lg, aku dah serik sebab kau selalu buat aku menangis dalam diam. Tetapi, aku pernah luahkan, aku hanya diam seribu bahasa. Walaupun permintaan kau ingin menjadi kawan, ia nya tetap tak boleh, aku tersangat benci kau. Sekali kau buat aku, sehingga jasad aku kembali kepadaNya aku tak kan boleh lupa, tak lupa juga aku nak ucapkan semoga kau berbahagia dengan insan yang bertahkta dihati kau, aku redha dengan apa yg terjadi. Terima ksih kerana buat macam niy, terima kasih banyak2.



Apa tengok2, tak nampak ke tengah marah niy?


P/s: bahasa kau aku tu, bukan untuk kamu semua tapi untuk si dia yang sangat ku benci, manalah tahu ade org terasa kan, bye

No comments:

Post a Comment